Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Sanace vlhkosti sklepních prostorů objektu ZUŠ v ul. Školní č. p. 13 - 1. a 2. etapa
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce spočívající v sanaci vlhkosti ve sklepních částech objektu ZUŠ v ul. Školní č. p. 13, Trutnov dle projektové dokumentace v příloze č. 1 zhotovené Projekčním a průzkumným atelierem Ing. Jana Chaloupského aut. Ing., U Hřiště 639, Trutnov 2, IČO 11164034, z 09/2018, ve stupni projekt pro stavební povolení a výběr zhotovitele a soupisu prací s výkazem výměr v příloze č. 5 výzvy.
Sanace je navržena ve čtyřech etapách v závislosti na technologických lhůtách prací a na opravě přilehlé komunikace v ulici Horské. Předmětem této zakázky je provedení pouze 1. a 2. etapy.

1. etapa - vyklizení suterénu, odstranění poškozených omítek, odstranění obkladů, provedení odsolovacích prací, zpevnění a oprava zdiva.
2. etapa – provedení hydroizolací injektáží stěn a úprava vnitřních stěn.

V dalších letech pak zadavatel předpokládá vyhlášení samostatného zadávacího řízení na 3. a 4. etapu, jejímž předmětem by bylo provedení drenáží a lokálních doplňkových isolací z vnější strany budovy a oprava vnějších omítek v rozsahu poškození vlhkostí a zasolením.

Při návrhu oprav byly respektovány zásady projednané s odborem památkové péče v Trutnově a zástupcem národního památkového ústavu. Objekt je vzhledem ke svým mimořádně vysokým hodnotám předmětem památkové ochrany a nachází se v městské památkové zóně.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.trutnov.cz)
Kontakt: Ing. Miroslav Franc, vedoucí Odboru rozvoje města
tel.: 604 241 232
e-mail: franc@trutnov.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 10.04.2019 10:00
Datum zahájení: 12.03.2019 12:37
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: