Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zhotovení projektové dokumentace na rekonstrukci sportovního stadionu ZŠ R. Frimla
Odesílatel Lucie Novotná
Organizace odesílatele MĚSTO TRUTNOV [IČO: 00278360]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 18.10.2018 14:06:16
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážení,
zadavatel analogicky dle § 99 odst. 1) zákona č. 134/2016 Sb., v platném znění mění zadávací podmínky k veřejné zakázce s názvem „Zhotovení projektové dokumentace na rekonstrukci sportovního stadionu ZŠ R. Frimla".
Lhůta pro podání nabídek se prodlužuje do 8.11.2018 do 10:00 h.


Přílohy
- Změna zadávací dokumentace č. 1.pdf (745.17 KB)
- Zadávací dokumentace (změna č. 1).pdf (2.34 MB)
- 2) Návrh smlouvy o dílo a o výkonu autorského dozoru - závazný vzor (změna č. 1).docx (43.76 KB)