Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Snížení energetické náročnosti budovy městského úřadu v Trutnově
Odesílatel Mgr. ZDENĚK TOMÁŠ, advokát
Organizace odesílatele Mgr. ZDENĚK TOMÁŠ, advokát [IČO: 03536378]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.03.2020 18:10:09
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Dobrý den,

v rámci veřejné zakázky s názvem „Snížení energetické náročnosti budovy Městského úřadu v Trutnově“ zadávané zadavatelem Město
Trutnov Vám tímto zadavatel, prostřednictvím zmocněné osoby zastupující zadavatele, zasílá:

- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k výše uvedené veřejné zakázce.

Veškeré bližší informace o vysvětlení zadávací dokumentace k této veřejné zakázce naleznete v přiložených a připojených dokumentech.


Přílohy
- Vysvetleni_zadavaci_dokumentace_c.1-VZ-Snizeni_energeticke_MeU_Trutnov.pdf (441.91 KB)
- D.1.1_Technická zpráva (NOVA).pdf (267.90 KB)