Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Snížení energetické náročnosti budovy městského úřadu v Trutnově
Odesílatel Mgr. ZDENĚK TOMÁŠ, advokát
Organizace odesílatele Mgr. ZDENĚK TOMÁŠ, advokát [IČO: 03536378]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 07.04.2020 12:06:54
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Dobrý den,

v rámci veřejné zakázky s názvem „Snížení energetické náročnosti budovy Městského úřadu v Trutnově“ zadávané zadavatelem Město
Trutnov Vám tímto zadavatel, prostřednictvím zmocněné osoby zastupující zadavatele, zasílá:

- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 k výše uvedené veřejné zakázce.

Veškeré bližší informace o vysvětlení zadávací dokumentace k této veřejné zakázce naleznete v přiložených a připojených dokumentech.


Přílohy
- 01 Vysvetleni_zadavaci_dokumentace_c.4-VZ-Snizeni_energeticke_MeU_Trutnov.pdf (418.63 KB)