Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Snížení energetické náročnosti budovy městského úřadu v Trutnově
Odesílatel Mgr. ZDENĚK TOMÁŠ, advokát
Organizace odesílatele Mgr. ZDENĚK TOMÁŠ, advokát [IČO: 03536378]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 08.04.2020 21:39:17
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Dobrý den,

v rámci veřejné zakázky s názvem „Snížení energetické náročnosti budovy Městského úřadu v Trutnově“ zadávané zadavatelem Město
Trutnov Vám tímto zadavatel, prostřednictvím zmocněné osoby zastupující zadavatele, zasílá:

- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 5 k výše uvedené veřejné zakázce.

Veškeré bližší informace o vysvětlení zadávací dokumentace k této veřejné zakázce naleznete v přiložených a připojených dokumentech.


Přílohy
- 02 Vysvetleni_zadavaci_dokumentace_c.5-VZ-Snizeni_energeticke_MeU_Trutnov.pdf (696.60 KB)
- 02.1 ASR_Trutnov-DET_2.pdf (99.23 KB)
- 02.2 Priloha_c.2a-Soupis_stavebnich_praci_a_vykonu_(vykaz_vymer)-CAST_I_(stavebni_prace) (NOVA 2).xlsx (71.61 KB)
- 02.3 Zadavaci_dokumentace-VZ-Snizeni_energeticke_ narocnosti_budovy_mestskeho_uradu_v _Trutnove (NOVA II).pdf (1.44 MB)
- 02.4 Vyzva k podani nabidek-VZ-Snizeni_energeticke_ narocnosti_budovy_mestskeho_uradu_v _Trutnove (NOVA II).pdf (596.57 KB)