Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka a instalace FVE na budově městského úřadu v Trutnově II
Odesílatel Zdeněk Tomáš
Organizace odesílatele Mgr. ZDENĚK TOMÁŠ, advokát [IČO: 03536378]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 26.03.2024 16:11:48
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 - VZ - Dodávka a instalace FVE na budově Městského úřadu v Trutnově II

Dobrý den,

v rámci veřejné zakázky s názvem: „Dodávka a instalace FVE na budově Městského úřadu v Trutnově II“ zadávané zadavatelem: Město Trutnov Vám tímto zadavatel zasílá:

- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 v rámci tohoto zadávacího řízení.

Bližší informace o poskytnutém vysvětlení v této veřejné zakázce naleznete v připojených dokumentech.

Dále zadavatel upozorňuje, že veškeré zadávací podmínky jsou veřejně dostupné na profilu zadavatele, a to portálu:
- https://zakazky.trutnov.cz/profile_display_2.html
Zde je možné veškeré zadávací podmínky taktéž získat, a to včetně zasílaného dokumentu Vysvětlení zadávací dokumentace.

S pozdravem
Mgr. Zdeněk Tomáš, advokát
osoba zastupující zadavatele Město Trutnov


Přílohy
- 02 Vysvestleni_ZD_c.1-Dodavka_a_instalace_FVE.pdf (384,34 KiB)