Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka a montáž protipožárních dveří v budově MěÚ Trutnov II
Odesílatel Petra Synková
Organizace odesílatele MĚSTO TRUTNOV [IČO: 00278360]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 22.11.2024 08:33:51
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážení,
v rámci veřejné zakázky s názvem "Dodávka a montáž protipožárních dveří v budově MěÚ Trutnov" zadávané zadavatelem Město Trutnov Vám zadavatel zasílá Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 k výše uvedené veřejné zakázce.

Veškeré bližší informace o vysvětlení zadávací dokumentace k této veřejné zakázce naleznete v přiloženém dokumentu.

S pozdravem
Mgr. Petra Synková
koordinátorka veřejných zakázek


Přílohy
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf (269,73 KiB)