Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zajištění provozu sdílených kol v Trutnově
Odesílatel rejent@ictplus.cz
Organizace odesílatele ICT plus, s.r.o. [IČO: 01384163]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 21.01.2025 15:17:48
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Vážení,

na základě obdržené žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 21.1.2025 předkládá zadavatel své stanovisko k výše uvedenému.

Současně zadavatel tímto žádá všechny účastníky této uvedené veřejné zakázky, aby při vypracování své nabídky vzali v potaz veškerá uvedená upřesnění v zadávací dokumentaci.

Zadavatel s ohledem na změny provedené v zadávací dokumentaci prodlužuje lhůtu k podání nabídek. Lhůta pro podání nabídek tak končí dne 21. 02. 2025 v 10:00 hodin.


Přílohy
- Vysvětlení ZD č.1_signed.pdf (262,18 KiB)