Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka technologie operačního (dispečerského) pracoviště městské policie
Odesílatel Petra Synková
Organizace odesílatele MĚSTO TRUTNOV [IČO: 00278360]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 17.06.2025 15:32:09
Předmět Změna zadávací dokumentace

Vážení,

v souladu s ustanovením § 99 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, Vám zadavatel tímto sděluje změnu zadávací dokumentace č. 1 v rámci veřejné zakázky s názvem „Dodávka technologie operačního (dispečerského) pracoviště městské policie".

Bližší informace naleznete v připojených dokumentech. Věnujte prosím pozornost těmto změnám.

S pozdravem

Mgr. Petra Synková
koordinátorka veřejných zakázek


Přílohy
- Změna zadávací dokumentace č. 1.pdf (359,58 KiB)
- 4. Příloha č. 4_Technická specifikace - po změně.docx (47,87 KiB)
- 5. Příloha 5a_Položkový rozpočet_dodávka - po změně.xlsx (17,88 KiB)
- 5. Příloha 5b_Položkový rozpočet_servisní náklady - po změně.xlsx (11,70 KiB)