obsah
|
zápatí
Město Trutnov
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka a instalace FVE na budově městského úřadu v Trutnově II
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka a instalace FVE na budově městského úřadu v Trutnově II
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je instalace a zapojení fotovoltaických panelů na střeše MěÚ Trutnov, instalace kabelových tras stejnosměrné a střídavé části, instalace střídačů, napojení na stávající el. rozvod a systém uzemnění fotovoltaického systému. Fotovoltaický zdroj bude instalovaný na střeše administrativní budovy MěÚ Trutnov. Instalace této technologie umožňuje docílit úsporu elektrické energie za současného snížení zátěže životního prostředí.
Předmětem této veřejné zakázky je výběr dodavatele, který zajistí řádné a včasné plnění předmětu této veřejné zakázky spočívající v dodávce a instalaci obnovitelného zdroje elektřiny – fotovoltaické elektrárny (FVE) o celkovém výkonu FV panelů min. 76,8 kWp, přičemž dodávaná technologie zahrnuje zejména následující:
- 192 ks fotovoltaických panelů o nominálním výkonu min. 400Wp;
- 192 ks optimizerů;
- 2x střídač s celkovým AC výkonem min. 100kW;
- 1 bateriový střídač s celkovým AC výkonem min. 100kW;
- Akumulátor min. 100 kWh.
Místo plnění:
Trutnov
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.trutnov.cz)
Kontakt:
Mgr. Zdeněk Tomáš, advokát
e-mail: tomas@vialegal.cz
telefon: +420 608 607 501
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
26.04.2024 10:00
Datum zahájení:
20.03.2024 23:24
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Město Trutnov
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software