Název: Výměna podlahových krytin v budově MěÚ Trutnov 2022-2023
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s vybraným dodavatelem na výměnu podlahových krytin v budově Městského úřadu Trutnov pro období 2022 – 2023 dle technické specifikace předmětu plnění.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
uveřejnění výsledku po podpisu smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
370 900 Kč bez DPH
Místo plnění
Trutnov
Zadavatel
Úřední název: MĚSTO TRUTNOV
IČO: 00278360
Poštovní adresa: Slovanské náměstí 165
54101 Trutnov
Id profilu zadavatele ve VVZ: 205651
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Slovanské náměstí 165
54101 Trutnov
Rámcová smlouva uzavřená s vybraným dodavatelem je zveřejněna v registru smluv na internetové adrese: https://smlouvy.gov.cz/smlouva/18290999?backlink=g33qe.