Název: Výměna podlahových krytin v budově MěÚ Trutnov 2024-2025
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s vybraným dodavatelem na výměnu podlahových krytin v budově Městského úřadu Trutnov pro období 2024– 2025 dle technické specifikace předmětu plnění viz příloha č. 1 zadávací dokumentace.
Výměna podlahových krytin bude probíhat v kancelářích o průměrné velikosti cca 20 m2.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
uveřejnění výsledku po podpisu smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
370 900 Kč bez DPH
Místo plnění
Trutnov
Zadavatel
Úřední název: MĚSTO TRUTNOV
IČO: 00278360
Poštovní adresa: Slovanské náměstí 165
54101 Trutnov
Id profilu zadavatele ve VVZ: 205651
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Slovanské náměstí 165
54101 Trutnov