Stručný popis předmětu: Předmětem výběrového řízení je uzavření rámcové dohody na dodávky kancelářských potřeb pro Městský úřad Trutnov.
Po odsouhlasení zadavatelem je dodavatel oprávněn v rámci plnění dohody dodávat též inovované výrobky, pokud budou svými charakteristikami odpovídat předmětu plnění uvedenému v příloze č. 2 zadávací dokumentace, a to za cenu, která bude odpovídat maximálně ceně nahrazovaného zboží.
Součástí plnění je doprava zboží do místa plnění.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
uveřejnění výsledku po podpisu smlouvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
500 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Trutnov
Zadavatel
Úřední název: MĚSTO TRUTNOV
IČO: 00278360
Poštovní adresa: Slovanské náměstí 165
54101 Trutnov
Id profilu zadavatele ve VVZ: 205651
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Slovanské náměstí 165
54101 Trutnov