Veřejná zakázka: Dodávka kancelářských potřeb pro MěÚ Trutnov 2015 - 2019

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 437
Systémové číslo: P15V00000167
Počátek běhu lhůt: 13.08.2015
Nabídku podat do: 25.08.2015 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářských potřeb pro MěÚ Trutnov 2015 - 2019
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky malého rozsahu (dále jen „zakázka“), je průběžná dodávka kancelářských potřeb na základě rámcové kupní smlouvy dle specifikace v příloze č. 1 této výzvy.

Uchazeči jsou oprávněni požadovat dodatečné informace, dodatečné informace musí být zadavateli doručeny doložitelným způsobem (písemně nebo e-mailem) nejpozději 4 pracovní dny před koncem lhůty pro podání nabídek.

S uchazečem, který podal nejvýhodnější nabídku, bude uzavřena rámcová kupní smlouva na dobu určitou, ve které se tento uchazeč zaváže poskytovat dodávku dle předmětu zakázky pro Město Trutnov v souladu s učiněnou nabídkou.

Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv a bez udání důvodů zrušit a to až do podpisu smlouvy.

Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit podmínky a rozsah předmětu plnění, rozsah zakázky omezit, nevybrat žádnou z nabídek, případně neuzavřít smlouvu.

Veškeré náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení nese uchazeč.

Předložené návrhy zůstávají založeny u zadavatele a nevracejí se uchazečům.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Každý zájemce o veřejnou zakázku může podat pouze jednu nabídku. Při porušení této povinnosti zadavatel vyloučí příslušného uchazeče ze soutěže.

Vyřazeny z procesu hodnocení budou nabídky: podané po termínu, nabídky neúplné, nabídky uchazečů, kteří nesplnili zadavatelem požadované kvalifikační předpoklady, nabídky, které neodpovídají požadavkům zadavatele ve výběrovém řízení na předmět zakázky, nabídky obsahující ustanovení v rozporu s planými právními předpisy, nabídky obsahující změněné podmínky oproti zadání.

Zadavatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že dodavatel uvedl v nabídce informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek výběrového řízení.

Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit skutečnosti deklarované uchazečem v nabídce,požadovat při jednání s vybraným uchazečem o uzavření smlouvy provedení úprav ve smlouvě oproti návrhu smlouvy,který vybraný uchazeč předložil ve své nabídce.

Zadavatel si vymezuje, analogicky dle zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, opční právo tzn. odebrat od vybraného dodavatele i další zboží v příloze č. 1 neuvedené, a to po celou dobu platnosti rámcové kupní smlouvy. Podrobnosti jsou uvedeny v návrhu rámcové kupní smlouvy.


Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zadáváno v e-tržišti
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 400 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: MĚSTO TRUTNOV
  • IČO: 00278360
  • Poštovní adresa:
    Slovanské náměstí 165
    54101 Trutnov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 205651

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadávání veřejné zakázky realizováno v jiném systému.

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky