Veřejná zakázka: část 1: Inovace a rozšíření informačních systémů ve městě Trutnov – rok 2018 – Rozšíření informační platformy (RIP)

Informace o části veřejné zakázky

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 751
Jedná se o část veřejné zakázky: Inovace a rozšíření informačních systémů ve městě Trutnov – rok 2018

Název a popis předmětu

  • Název: část 1: Inovace a rozšíření informačních systémů ve městě Trutnov – rok 2018 – Rozšíření informační platformy (RIP)

Stručný popis předmětu:
Rozšíření informační platformy zadavatele o funkcionality popsané v Příloze č. 2_1 zadávací dokumentace, včetně technické podpory po dobu min. 5 let. Součástí dodávky je rovněž:
a) implementace a uvedení do provozu včetně ověření funkčnosti, provedení všech provozních testů a přejímacích zkoušek, ověření deklarovaných technických podmínek, zboží musí splňovat veškeré požadavky na něj kladené právními předpisy České republiky; b) instruktáž 1 (jednoho) pracovníka zadavatele/nabyvatele k užívání předmětu veřejné zakázky v délce 5 hodin; c) vystavení protokolu o proškolení určeného pracovníka zadavatele/nabyvatele; d) dodání dokladů, které jsou potřebné pro používání předmětu veřejné zakázky, jako např. návod k použití v českém jazyce (i v elektronické podobě na CD/DVD), příslušné certifikáty a v případě dodávek HW i kopie prohlášení o shodě (CE declaration);
a další povinnosti vybraného dodavatele stanové v závazném návrhu Licenční smlouvy a Smlouvy o poskytování technické podpory.


Předpokládaná hodnota

  • 1 646 000 Kč bez DPH

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva
Výzva k podání nabídek včetně podmínek kvalifikace-společné pro všechny části Výzva k podání nabídek včetně podmínek kvalifikace-společné pro všechny části Dokument PDF 0_ZD včetně kvalifikace_SPOLEČNÉ PRO VŠECHNY ČÁSTI_final.pdf 1.30 MB
Zadávací a kvalifikační dokumentace, prohlídka místa plnění
Přílohy pro část 1_SOUBOR Přílohy pro část 1_SOUBOR Archiv ZIP ČÁST 1_PŘÍLOHY.zip 514.11 KB
Příloha č. 4_popis současného stavu IT prostředí-společné pro všechny části Příloha č. 4_popis současného stavu IT prostředí-společné pro všechny části Dokument MS Word 4_Popis současného stavu_SPOLEČNÉ PRO VŠECHNY ČÁSTI.final.docx 26.06 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru dodavatele Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Trutnov_inovace a rozšíření IS_část 1_rozhodnutí o výběru dodavatele_GORDIC.pdf 1.22 MB
Smlouva, její změny a dodatky
Licenční smlouva_část 1 Licenční smlouva_část 1 Dokument PDF Gordic_část 1_Licenční smlouva__Podpisy.pdf 7.82 MB
Příloha č. 1 Licenční smlouvy Příloha č. 1 Licenční smlouvy Dokument PDF Gordic_část 1_Licenční smlouva_Příloha1_Technické podmínky požadované_Čitelná.pdf 113.46 KB
Příloha č. 2 Licenční smlouvy Příloha č. 2 Licenční smlouvy Dokument PDF Gordic_část 1_Licenční smlouva_Příloha2_Technická specifikace nabízeného řešení_Čitelná.pdf 437.50 KB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této části v E-ZAK https://zakazky.trutnov.cz/vz00000751

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
GORDIC spol. s r.o. 47903783 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 18.07.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
GORDIC spol. s r.o. 47903783 Česká republika 1 628 556,00 1 970 552,70

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.