Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka mobiliáře pro Stacionář v Trutnově
Odesílatel Mgr. ZDENĚK TOMÁŠ, advokát
Organizace odesílatele Mgr. ZDENĚK TOMÁŠ, advokát [IČO: 03536378]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 10.08.2017 19:41:24
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

V rámci veřejné zakázky s názvem „Dodávka mobiliáře pro Stacionář v Trutnově“ zadávané zadavatelem Město Trutnov tímto zadavatel, prostřednictvím zmocněné osoby zastupující zadavatele, poskytuje Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1, a to na základě dotazů a žádostí o doplňující informace (žádosti o vysvětlení) k výše uvedené veřejné zakázce.
Veškeré bližší informace o vysvětlení zadávací dokumentace k této veřejné zakázce jsou uvedeny ve Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 ze dne 10.8.2017 a jeho přílohách, tj. Soupis dodávek mobiliáře (Výkaz výměr) – NOVÝ.


Přílohy
- Priloha_c.2-Soupis_dodavek_mobiliare-Vykaz_vymer-NOVY.xls (80.00 KB)
- Vysvetleni_zadavaci_dokumentace_c.1-VZ-Dodavka_mobiliare-Stacionar_Trutnov.pdf (803.91 KB)