Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky a následného plnění předmětu této veřejné zakázky je provedení dodávek mobiliáře na akci s názvem „Dodávka mobiliáře pro Stacionář v Trutnově“. Předmětná dodávka mobiliáře spočívá v dodávce požadovaného nábytku a veškerého dalšího příslušenství pro Stacionář v Trutnově zahrnující zejména:
- sedací nábytek (tj. jídelní židle, pracovní židle, sedací soupravy, křesla, dvojkřesla, relax křesla, kancelářské židle, kancelářská křesla, aj.),
- skříňový nábytek (vestavné skříně, šatní skříně, sestavy šatních skříněk, komody, skříně s policemi, knihovny aj.),
- stoly (konferenční stolky, jídelní stoly, TV stoly, psací stoly, docházkové stoly, noční stolky, kancelářské stoly, pracovní stoly aj.),
- kuchyňský nábytek (tj. kuchyňské linky, kuchyňské sestavy aj.),
- další nábytek či příslušenství (např. věšáky, police, mobilní paravány, dekorace oken aj.)
(dále také společně jako „mobiliář“)
Rozsah veškerých dodávek, které jsou předmětem této veřejné zakázky, a podrobný popis mobiliáře (jednotlivých jeho kusů, částí a součástí), je závazně stanoven Projektovou dokumentací, která tvoří nedílnou součást Zadávací dokumentace.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 210 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: MĚSTO TRUTNOV
IČO: 00278360
Poštovní adresa: Slovanské náměstí 165
54101 Trutnov
Id profilu zadavatele ve VVZ: 205651
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Slovanské nám. 165
541 01 Trutnov 1
Výzva k podání nabídek a Zadávací dokumentace obsahující zadávací podmínky této veřejné zakázky včetně definice předmětu plnění, požadavků na kvalifikaci, hodnotících kritérií, obchodních a platebních podmínek a dalších podmínek účasti ve výběrovém řízení
Smlouva o dodávce mobiliáře uzavřená mezi zadavatelem Městem Trutnov a vybraným dodavatelem Nábytek Malý s.r.o. dne 21.9.2017, a to za účelem plnění předmětu zadávané veřejné zakázky.