Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Nákup a nájem zařízení pro měření úsekové rychlosti II
Odesílatel Zdeněk Tomáš
Organizace odesílatele Mgr. ZDENĚK TOMÁŠ, advokát [IČO: 03536378]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 07.02.2024 23:52:17
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 - VZ - Nákup a nájem zařízení pro měření úsekové rychlosti II

Dobrý den,

v rámci veřejné zakázky s názvem: „Nákup a nájem zařízení pro měření úsekové rychlosti II“ zadávané zadavatelem: Město Trutnov Vám tímto zadavatel zasílá:

- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 v rámci tohoto zadávacího řízení.

Bližší informace o poskytnutém vysvětlení v této veřejné zakázce naleznete v připojených dokumentech.

Dále zadavatel upozorňuje, že veškeré zadávací podmínky jsou veřejně dostupné na profilu zadavatele, a to portálu:
- https://zakazky.trutnov.cz/profile_display_2.html
Zde je možné veškeré zadávací podmínky taktéž získat, a to včetně zasílaného dokumentu Vysvětlení zadávací dokumentace včetně příloh.

S pozdravem
Mgr. Zdeněk Tomáš, advokát
osoba zastupující zadavatele Město Trutnov


Přílohy
- 02 Vysvestleni_ZD_c.4-VZ-Nakup_a_najem_zarizeni_pro_mereni_usekove_rychlosti_II.pdf (463,73 KiB)