Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Nákup a nájem zařízení pro měření úsekové rychlosti II
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je nákup zařízení pro měření úsekové rychlosti v obou směrech komunikace v počtu 4 kusů a dále nájem zařízení pro měření úsekové rychlosti v obou směrech komunikace v počtu 3 kusů včetně instalace, automatizovaného přenosu dat o provedeném měření do softwarové aplikace zadavatele, technické podpory a zajištění provozu pro všechna zařízení po dobu 5 let od zahájení provozu.
Zařízení pro měření úsekové rychlosti musí umožnit certifikované měření úsekové rychlosti vozidel na určeném místě, musí automaticky zaznamenávat přestupky, které budou zobrazovány, bezpečně ukládány a následně automaticky předávány do programového vybavení města Trutnova.
V rámci plnění veřejné zakázky dodavatel zabezpečí dodání potřebných měřicích zařízení, zajistí následné oživení zařízení, napojení na zadavatelem připravené konstrukce a připravený zdroj energie, bude zařízení udržovat v řádném a provozuschopném stavu (včetně metrologického ověření), zajišťovat jeho údržbu a datové přenosy. Spotřebu elektrické energie měřičů rychlosti a náklady na internetové připojení a datové přenosy související s provozem měřících zařízení hradí zadavatel (Město Trutnov), což není součástí plnění veřejné zakázky. Dodavatel zajišťuje přenos dat z měřících zařízení do softwaru města Trutnova pro následné zpracování přestupků (Scarabeus) a na úložiště Policie ČR. Dodavatel dále zajišťuje i výložníky pro umístění měřícího zařízení.
Zadavatel umožní po dobu platnosti smlouvy napojení měřicího zařízení do jím vlastněných konstrukcí (ocelové sloupy) a na zdroj elektrické energie.
Místo plnění: Trutnov
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.trutnov.cz)
Kontakt: Mgr. Zdeněk Tomáš, advokát
e-mail: tomas@vialegal.cz
telefon: +420 608 607 501
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 09.02.2024 10:00
Datum zahájení: 29.12.2023 22:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: