Veřejná zakázka: Dodávka tonerů a spotřebního materiálu pro tisková zařízení a nájem tiskových zařízení pro MěÚ Trutnov 2022

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1266
Systémové číslo: P22V00000033
Datum zahájení: 05.04.2022
Nabídku podat do: 22.04.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka tonerů a spotřebního materiálu pro tisková zařízení a nájem tiskových zařízení pro MěÚ Trutnov 2022
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je
- průběžná dodávka:
1) černých a barevných tiskových tonerových kazet do laser tiskáren dle aktuální potřeby zadavatele, jejichž vzorový výčet je obsažen v příloze č. 1 této výzvy – Technická specifikace a kalkulace ceny zboží. Zbožím se myslí tonery originální a alternativní, nikoli repasované.
2) ostatního spotřebního materiálu pro tisková zařízení dle aktuálních potřeb zadavatele, a to mimo dodávky papíru (např. originální tisková inkoustová cartridge, plnící inkousty, barvící pásky atd.) a
- nájem 30 ks tiskových zařízení na předmětné období, jejichž specifikace je uvedena v příloze č. 2 této výzvy – Specifikace tiskáren a kalkulace ceny,
vše včetně dopravy do místa plnění.

Výběrového řízení se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Skutečnost, že dodavatel splňuje podmínku účasti ve výběrovém řízení, musí dodavatel čestně prohlásit a doložit ji v nabídce minimálně prostou kopií potvrzení Úřadu práce ČR. Splnění této podmínky musí být dodavatelem prokázáno za kalendářní čtvrtletí předcházející okamžiku zahájení výběrového řízení. Pro zajištění podílu zaměstnanců, kteří jsou osobami se zdravotním postižením, je rozhodný průměrný čtvrtletní přepočtený počet zaměstnanců podle vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se provádí zákon o zaměstnanosti.
Dodavatel poskytne na celý objem veřejné zakázky tzv. náhradní plnění dle § 84 zákona č.435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění.
Dodavatel není oprávněn prokázat splnění podmínky účasti prostřednictvím poddodavatele a v případě podání společné nabídky je nutné, aby dodavatelé podávající společnou nabídku splňovali podmínku každý zvlášť.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 980 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Trutnov

Zadavatel

  • Úřední název: MĚSTO TRUTNOV
  • IČO: 00278360
  • Poštovní adresa:
    Slovanské náměstí 165
    54101 Trutnov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 205651

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Slovanské náměstí 165
54101 Trutnov

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky