Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb Google Apps for Work (Gmail, Kalendář, Disk, Dokumenty, Weby, Hangouts a další) pro 200 uživatelů na dobu neurčitou včetně podpory při implementaci a zaškolení uživatelů.
Předmět plnění musí zahrnovat standardní podmínky poskytování Google Apps for Work, jako např.:
● 30GB uložiště na uživatele
● možnost nastavení vlastní domény ve tvaru jmeno.prijmeni@trutnov.cz
● jednotnou správu uživatelských účtů, aplikací a zabezpečení
● nepřetržitou zákaznickou podporu
● záruku 99,9% dostupnosti služeb
● veškerá data kompletně ve vlastnictví zadavatele
Součástí předmětu plnění je i podpora při implementaci a migraci uživatelských účtů ze stávajícího mailové serveru, základní zaškolení uživatelů v rozsahu 3 x 6 hodin a zaškolení administrátorů v rozsahu 1 x 6 hodin.
Předpokládá se postupné zapojení uživatelů, tak aby konečného počtu uživatelů 200 bylo dosaženo nejpozději do konce února 2016.
Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.
Zadavatel si vyhrazuje právo postupně odebírat licence s tím, že konečného stavu 200 uživatelů bude dosaženo do konce února 2016.
Zadavatel si vyhrazuje právo neodebrat první kalendářní rok od podpisu smlouvy všech 200 licencí.
Zadavatel si vyhrazuje právo měnit počet licencí dle požadavků chodu MěÚ.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadávání veřejné zakázky realizováno v jiném systému.