Veřejná zakázka: Zhotovení projektové dokumentace na rekonstrukci pěší zóny Trutnov

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 879
Systémové číslo: P18V00000102
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 06.09.2018
Nabídku podat do: 06.02.2019 09:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zhotovení projektové dokumentace na rekonstrukci pěší zóny Trutnov
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb projektanta spočívající ve zhotovení projektové dokumentace rekonstrukce pěší zóny Trutnov, tedy projektové dokumentace pro vydání rozhodnutí o umístnění stavby včetně zajištění rozhodnutí o umístnění stavby, projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení včetně zajištění stavebního povolení, projektové dokumentace pro provádění stavby, dále ve vykonání autorského dozoru a spolupráce po dokončení stavby.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: jednací řízení bez uveřejnění
    Důvod použití jednacího řízení:
    Toto jednací řízení je vedeno v souladu s § 65 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) v návaznosti na soutěž o návrh „Pěší zóna Trutnov“, podle jejíchž soutěžních podmínek měl zadavatel v úmyslu vyzvat k jednání nejprve účastníka, jehož návrh se umístí na nejvýše oceněném místě, a pokud s ním dojedná uzavření smlouvy, jednání ukončí.
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: MĚSTO TRUTNOV
  • IČO: 00278360
  • Poštovní adresa:
    Slovanské náměstí 165
    54101 Trutnov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 205651

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Slovanské nám. 165
541 01 Trutnov 1

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky