Veřejná zakázka: Dodávka zařízení komunitního centra - Základní škola, Trutnov 2, Mládežnická 536

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Hodnocení
Probíhá vyhodnocování.
DBID: 1519
Systémové číslo: P24V00000039
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-018454
Datum zahájení: 29.04.2024
Nabídku podat do: 29.05.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka zařízení komunitního centra - Základní škola, Trutnov 2, Mládežnická 536
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je dodání nového vybavení komunitního centra na pozemku zadavatele (zejména):
▪ odstranění stávajícího podkladu, jeho přesun a uložení či recyklace,
▪ hydroizolace,
▪ multifunkční hřiště,
▪ dopravní hřiště,
▪ interaktivní venkovní učebna (edukativní ovál),
▪ herní prvky (prolézačky, trampolína, houpačka, trampolína, „kružidlo“ atd.) včetně dopadových ploch,
▪ venkovní učebna,
▪ podium / jeviště
▪ výukové tabule,
▪ lezecká stěna,
▪ nábytek určený pro výuku.

Podrobněji je předmět veřejné zakázky specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace ("Projektová dokumentace").

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 8 550 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Trutnov

Zadavatel

  • Úřední název: Základní škola, Trutnov 2, Mládežnická 536
  • IČO: 64201147
  • Poštovní adresa:
    Mládežnická 536
    54102 Trutnov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 489229

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.trutnov.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Příloha č. 1 - Projektová dokumentace Archiv ZIP Příloha č. 1 - Projektová dokumentace.zip 31.06 MB
Příloha č. 2 - Soupis prací, dodávek a služeb s výkazem výměr Dokument MS Excel Příloha č. 2 - Soupis prací, dodávek a služeb s výkazem výměr.xlsx 155.82 KB
Příloha č. 3 - Čestné prohlášení účastníka ke kvalifikaci Dokument MS Word Příloha č. 3 - Čestné prohlášení účastníka ke kvalifikaci.docx 309.98 KB
Příloha č. 4 - Prohlášení o akceptaci obchodních a jiných smluvních podmínek Dokument MS Word Příloha č. 4 - Prohlášení o akceptaci obchodních a jiných smluvních podmínek.docx 310.12 KB
Příloha č. 5 - Krycí list nabídky Dokument MS Word Příloha č. 5 - Krycí list nabídky.docx 311.86 KB
Příloha č. 6 - Obchodní podmínky veřejné zakázky - závazný vzor smlouvy o dílo Dokument MS Word Příloha č. 6 - Obchodní podmínky veřejné zakázky - závazný vzor smlouvy o dílo.docx 354.59 KB
Příloha č. 7 - Seznam významných dodávek Dokument MS Word Příloha č. 7 - Seznam významných dodávek.docx 311.12 KB
Příloha č. 8 - Seznam poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 8 - Seznam poddodavatelů.docx 311.46 KB
Příloha č. 9 - Prohlášení o platebních symbolech pro vrácení peněžní jistoty Dokument MS Word Příloha č. 9 - Prohlášení o platebních symbolech pro vrácení peněžní jistoty.docx 310.23 KB
Příloha č. 10 - Čestné prohlášení účastníka k DNSH Dokument MS Word Příloha č. 10 - Čestné prohlášení účastníka k DNSH.docx 312.66 KB
Příloha č. 11 - Čestné prohlášení dodavatele o opatřeních k mezinárodním sankcím Dokument MS Word Příloha č. 11 - Čestné prohlášení dodavatele o opatřeních k mezinárodním sankcím.docx 312.11 KB
Příloha č. 12 - Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů Dokument MS Word Příloha č. 12 - Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů.docx 311.50 KB
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Dokument PDF ZADÁVACÍ DOKUMENTACE_sign.pdf 440.99 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy